KEMI est a vállalati konfliktuskezelésről
2019.02.21. 9:54:34 hozzászólás

KEMI est a vállalati konfliktuskezelésről

Ismét nagy érdeklődés mellett zajlott a mediációs szakmai egyik legfontosabb, havonta tartott rendezvénye

 

Vendégünk volt Mosonyi Diana szervezeti  mediátor, szervezeti ombuds és szervezeti konfliktuskezelő, akit dr. Németh Zoltán, a KEMI elnöke kérdezett küldetéséről, eddigi munkáságáról, az általa képviselt területről és hitvallásáról.  

Mosonyi Diana szervezeti mediátorként, szervezeti ombudsként és szervezeti konfliktuskezelőként is a szervezeti folyamatok kezelésével foglalkozik, amelynek a célja egy harmonikus és produktív munkahely megteremtése mindenki számára.

Image may contain: 2 people, people smiling, people standing and indoor

Az eseményről készített videós összefoglalókat itt tekinthetik meg:

 

Hozzászólás

Érdekes lehet számodara

Sikeresen elindult a KEMI mediációs képzése

2019.05.16. 9:21:42

Már lehet jelentkezni őszi csoportunkba is!

A tárgyalás művészet

2019.05.14. 14:32:39

Ha beszélünk valakivel, az azt jelenti, hogy nem sietünk, nem csak beiktatni akarjuk a naptárunkba és gyorsan túllenni rajta.

Generációk - X,Y,Z, Alfa

2019.04.17. 10:27:24

Baby boomer, marvel generáció, digitális bennszülött, screenager - érdekességek egy KEMI est margójára