KEMI est a vállalati konfliktuskezelésről
2019. febr. 21. 9:54:34

KEMI est a vállalati konfliktuskezelésről

Ismét nagy érdeklődés mellett zajlott a mediációs szakmai egyik legfontosabb, havonta tartott rendezvénye

 

Vendégünk volt Mosonyi Diana szervezeti  mediátor, szervezeti ombuds és szervezeti konfliktuskezelő, akit dr. Németh Zoltán, a KEMI elnöke kérdezett küldetéséről, eddigi munkáságáról, az általa képviselt területről és hitvallásáról.  

Mosonyi Diana szervezeti mediátorként, szervezeti ombudsként és szervezeti konfliktuskezelőként is a szervezeti folyamatok kezelésével foglalkozik, amelynek a célja egy harmonikus és produktív munkahely megteremtése mindenki számára.

Image may contain: 2 people, people smiling, people standing and indoor

Az eseményről készített videós összefoglalókat itt tekinthetik meg:

 

Hozzászólás

Érdekes lehet számodara

Tanulj valódi helyzetekből!

2025. jún. 20. 21:59:37

A KEMI mediátorképzés gyakorlatorientált, szimulációkkal, szerepjátékokkal és valódi esettanulmányokkal dolgozi

Több, mint egy képzés: új szemlélet és új hivatás

2025. jún. 19. 23:12:59

Aki mediátorrá válik, az nem csak egy új szakmai szerepet ölt magára, hanem egy mélyebb, emberibb szemléletet is elsajátít.

Bemutatkozik a Közép-Európai Mediációs Intézet Iskolai mediációs munkacsoportja

2025. ápr. 28. 18:18:50

Reagálva arra, hogy az utóbbi években az oktatási intézményekben egyre nő a konfliktusos és zaklatásos esetek száma, amelyek kezeléséhez új eszköztárra van szükség, a Közép-Európai Mediációs Intézet l...