Pályázat: Hogyan segít a mediáció a generációs történetek kölcsönös megismerésében?
2019.02.18. 11:08:52 hozzászólás

Pályázat: Hogyan segít a mediáció a generációs történetek kölcsönös megismerésében?

Az idén 5 éves Közép Európai Mediációs Intézet (továbbiakban KEMI) újra meghirdeti előadási és publikációs pályázatát, melynek témája: Hogyan segít a mediáció a generációs történetek kölcsönös megismerésében?

 

Képtalálat a következőre: „family”

Hogyan segít a mediáció a generációs történetek kölcsönös megismerésében?

Pályázati felhívás – Közép Európai Mediációs Intézet

Az idén 5 éves Közép Európai Mediációs Intézet (továbbiakban KEMI) újra meghirdeti  előadási és publikációs pályázatát, melynek témája: Hogyan segít a mediáció a generációs történetek kölcsönös megismerésében?

A pályázatra minden olyan művel (cikk, dolgozat, tanulmány, kutatás, esetelemzés,videó,fotó kisfilm stb.) lehet pályázni, amelynek témája kapcsolódik

- a családhoz,

- a családi mediációhoz,

- a családon belül előforduló konfliktusokhoz,

- a generációváltással összefüggő konfliktusokhoz,

- a párbeszédhez,

- a resztoratív gyakorlatokhoz,technikákhoz, 

- az egyszülős családok helyzetéhez,

- az alternatív vitarendezéshez és még nem került publikálásra vagy ha publikálásra került, akkor van lehetőség az ismételt megjelentetésre és erről a pályázó külön nyilatkozik.

Pályázati feltételek

Pályázók köre:

A KEMI publikációs pályázatára bárki beadhat pályázatot (a KEMI tagság nem feltétel), aki a pályázatban megadott témakörben kíván publikálni.

A pályázaton indulhatnak egyetemi és főiskolai hallgatók is.

Pályázat témája: Hogyan segít a mediáció a generációs történetek kölcsönös megismerésében?

Pályázati kategóriák:

Tudományos – kutatás, esetelemzés, dolgozat, tanulmány – terjedelmi korlát: maximum 20 - 25 oldal (hosszabb tanulmány összefoglalásával is lehet pályázni)

Nem tudományos – interjú – terjedelmi korlát: maximum 5 oldal

Vizuális – fotó, videó, kisfilm – terjedelmi korlát: maximum 10 perces videó vagy kisfilm, fotó esetén maximum 10 képből álló sorozat

Nevezési díj: nincs

A pályaműveket elsősorban pdf vagy word (videó esetén MP4 fájlban is megfelelő) formátumban várjuk!

Benyújtási határidő: 2019. február 21. - 2019. április 28.

Benyújtás módja: kérjük, hogy pályázatát az info@kemi.hu vagy a kemi.mediacio@gmail.com e-mail címre küldje el a megadott határidőn belül.

Elbírálás: A pályázatokat 4 fős szakmai bíráló bizottság bírálja el. A bíráló bizottság előnyben részesíti azokat a pályaműveket, amelyek újszerű megközelítést alkalmaznak, innovatívak és hozzájárulnak a mediáció, az alternatív vitarendezés népszerűsítéséhez, külföldi jó gyakorlatokat mutatnak be. Az elbírálásnál előnyt jelent továbbá az eredeti témaválasztás, olyan következtetés levonása, amely egyedi és újító jellegű, valamint fontos a beadott pályázatok közérthetősége is.

Az elbírálás határideje: 2019. május 20-ig a pályázat eredményéről minden pályázót értesítünk.

A legjobb pályázatok: A benyújtott pályázatok közül a 10 legjobbnak ítélt pályázat publikálásra kerül a KEMI  honlapján, hírlevelében, valamint a nyertes pályázókkal a KEMI munkatársai külön bemutatkozó interjút készítenek, valamint a nagy sikerű KEMI estek rendezvénysorozat keretében is biztosítunk lehetőséget a bemutatkozásra, a pályamű részletesebb megismertetésére a szakmai közvéleménnyel.

Fődíjak: A bíráló bizottság által kiválasztott legjobb 3 pályamű (minden kategóriában külön - külön) szerzője értékes tárgyjutalomban részesül és lehetőséget kap az előadóként való részvételre a KEMI őszi konferenciáján.

További információk: info@kemi.hu / kemi.mediacio@gmail.com

A pályázati feltételek megváltoztatásának jogát fenntartjuk!

Hozzászólás

Érdekes lehet számodara

Publikáció a Mediátor Magazinban

2017.03.02. 10:41:44

A Mediátor Magazin publikációs pályázata

„Mediációról a mediációért” - Fókuszban a gazdasági mediáció

2017.01.23. 13:22:52

A Közép Európai Mediációs Intézet (továbbiakban KEMI) első alkalommal hirdeti meg előadási és publikációs pályázatát, melynek témája:„Mediációról a mediációért” - Fókuszban a gazdasági mediáció